
Ensiksi leikittiin omenahippaa.

Hippaleikin jälkeen haettiin pallot jalkaan ja harjoiteltiin mm. pallon kuljettamista ja pysäyttämistä.

Kun pallotatsi oli hallussa, laitettiin jalkapallopelit pystyyn.


Loppuleikkinä hirven metsästystä, joka oli superhauskaa niin lapsista kuin päiväkodin työntekijöistäkin.

Liikuntatuokion jälkeen sanottiin heipat iloisille ja punaposkisille päiväkodin lapsille. Tyhjin käsin ei kuitenkaan tarvinnut lähteä kun mukaan tarttui Ylöjärven Ilveksen tarrat.

Seura kiertää ylöjärveläiset päiväkodit aina keväisin ja syksyisin. Keväällä liikutaan jalkapallon parissa ja syksyisin tutustutaan salibandyleikkeihin.
| 12.06.2026 12.15 | Ylöjärven Ilveksen T2014 joukkue teki seurahistoriaa Helmari-Liigassa! |
| 11.06.2026 20.40 | Jee, me voitettiin! Vai voitettiinko me...? |
| 28.05.2026 11.08 | Salibandykauden päättäjäisissä palkittiin pelaajia ja toimihenkilöitä |
| 20.05.2026 15.34 | Nähdään markkinoilla – Ylöjärven Ilves mukana menossa |
| 06.05.2026 16.03 | Uusi salibandykausi starttaa kesäkuussa! |
| 22.04.2026 14.11 | Ylöjärven Ilves saavutti Palloliiton laatujärjestelmässä tason 2! |